Köszönöm, hogy vagytok nekem!

 Játszottam a gondolattal, hogy egyszer megszülettek,

s ahányszor csak megtehetem a karomban tarthatlak benneteket.

Éveken át vártalak benneteket,

s elképzeltem, hogy amennyire csak tudom, a világot megmutatom Nektek.


Játszottam a gondolattal, hogy egyszer megszülettek és amikor a kiságyatok fölött álltam és beszéltem hozzátok,

akkor megfogadtam, hogy az életben minden kérdésetekre őszintén válaszolok.


Játszottam a gondolattal, hogy egyszer megszülettek és amikor életemben először a karomban tarthattalak benneteket,

akkor megfogadtam, hogy azt a szeretetet, amit akkor éreztem,  az életetek során kézfogások és ölelések formájában átadom Nektek.

Hogy mindig ugyanolyan szeretettel foglak benneteket átölelni, mint amikor először a karomban tarthattalak Titeket,

hogy minden kérdésetekre ugyanolyan őszintén fogok válaszolni, mint ahogyan a kiságyatok felett állva azt mondtam, hogy : ,,Köszönöm, hogy megszületettek! " .


Köszönöm, hogy vagytok nekem!

Köszönöm, hogy a születésetekkor tett ígéreteket beválthatom, és hogy szerethetlek Titeket!

Vác, 2024.04.24.


Megjegyzések